[Advaita-l] Adhyaropa-Apavada Nyaya.

Br. Pranipata Chaitanya pranipata at hotmail.com
Sat Feb 12 18:48:09 CST 2011

> I am reminded of the famous ManIShA panchakam verse 2:
>
> Brahmaiva Aham, idam jagat cha sakalam chinmaatra-vistaaritam
> Sarvam chaitad-avidyayaa trigunayaa asheSham mayaa kalpitam�..
>
> Meaning: I am Brahman. This entire universe is none other than Brahman.
> All
> this is imagined by me through the avidya made of three gunas.

Hari Om Shri Subrahmaniamji, Pranaams!

One anvaya of the above verse is:

(yat) etat aham (ahaMkAra), jagat (caturdasha-bhuvanAni), ca sakalam
(cit-jada, sthAvara-ja~ngama...) ca sarvam (bhedham) mayA avidyayA triguNayA
kalpitam cinmAtra-vistAritaM (svapnavat) (tat) sarvam (tattvena) brahma eva.

In Shri Guru Smriti,
Br. Pranipata Chaitanya