[Advaita-l] agnimukha prayOga - a query

Ajit Krishnan ajit.krishnan at gmail.com
Thu Apr 25 11:42:57 CDT 2013

namaste,

> There is no reference to catuShpAtra in
> any of the grhya suutras that I have come across

One observation -- On the Apastamba gRhya sUtra "uttareNAgnim ... dvandvam
nya~nchi pAtrAni prayunakti devasaMyuktAni", the akAkulA commentary says
the following:

"sarvAni ca dravyANi prayojanavanti pAtragrahaNena gRhyante | tena
upanayanAdau mekhalAdiinAm api sAdanam bhavati ||"

> In short only vicchinnagni-sandhaanam will use catuShpaatra

This is what I have seen in prayoga texts as well.

sasneham,

    ajit

   ajit