[Advaita-l] {भारतीयविद्वत्परिषत्} Swami Kashikananda Giri Ji is brahmalIna !!

श्रीमल्ललितालालितः via Advaita-l advaita-l at lists.advaita-vedanta.org
Sat Nov 1 15:29:10 CDT 2014

There is one spandavArttika of svAmI kAshikAnanda giri ji on shivamahimnaH
stotram.

dvAdashadarshanasa~NgrahaH and shivamahimnaH stotravArttikam is available
on DLI.

 1 99999990294034 - Dwadash Darshan Sangrah (Bis Aryashatak), Swami,
Kashikanand, 551p, Devotional, sanskrit (1988)

 2 99999990322225 - Dwadash Darshan Sangrah (Bis Aryashatak), Swami,
Kashikanand, 551p, Devotional, sanskrit (1988)

 3 99999990322189 - Shri Shivmahima Stotram, Swami,Kashinand, 424p,
Devotional, sanskrit (1983)

 4 99999990293998 - Shri Shivmahima Stotram, Swami,Kashinand, 424p,
Devotional, sanskrit (1983)

*श्रीमल्ललितालालितः*www.lalitaalaalitah.com