Practical Vedanta

Sunder Hattangadi gourish at INTERNET1.NET
Mon May 17 12:46:23 CDT 1999

namaskaaram .

                Gita's vision is comprehensive and synoptic: for
example,

na karmaNaamanaaraMbhaannaishhkarmayaM purushho.ashnute .
na cha sa.nnyasanaadeva siddhi.n samadhigacchchhati ..

sarva.n karmaakhilaM paartha GYaane parisamaapyate ..

karmaNyakarma yaH pashyedakarmaNi cha karma yaH .
sa buddhimaanmanushhyeshhu sa yuktaH kR^itsnakarmakR^t.h ..

karmaNyevaadhikaaraste ..........

ne hi dehabhR^itaa shakya.n tyaktu.n karmaaNyasheshhataH .
yastu karmaphalatyaagii sa tyaagiityabhidhiiyate ..

sarvadharmaanparityajya maameka.n sharaNa.n vraja .
aha.n tvaa sarvapaapebhyo mokshayishyaami maa shuchaH ..

adhikaara(fitness) and siddhi(attainment) are complementary, and not
incompatible.

Sunder